Adresa prodejny, Za poštou 10, Praha 10, telefony: +420603818814, +420605214677,+420274822917

GEA 28 Smart Servo autopilota

Kód: 19806
Neohodnoceno
Značka: GARMIN
22 820 Kč 18 859,50 Kč bez DPH 22 820 Kč / 1 ks
Na dotaz

Cenově dostupné, funkčně bohaté řešení servopilota

Kompaktní, lehký, snadno instalovatelný "chytrý" servomotor.
Čerpá ze špičkové technologie systému řízení letu Garmin; při vypnutém autopilotu nezpůsobuje prakticky žádné tření řídicího systému.
Umožňuje sofistikované funkce systému AFCS: pokyny letového ředitele, automatické trimování, sdružené přiblížení, automatický vodorovný režim, sdruženou vertikální navigaci (VNAV) a další.
O více než 40 % lehčí než většina serv autopilota pro experimentální letadla.
Kombinuje mimořádně plynulé řízení se stabilitou ESP-X a ochranou proti překročení¹.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Přidáním 1 nebo více "chytrých" servo jednotek GSA 28 k elektronickému letovému displeji G3X™ nebo G3X Touch™ lze snadno využít některé z nejpokročilejších funkcí autopilota, které kdy byly vyvinuty (a jejichž cena byla stanovena) pro experimentální/amatérská a lehká sportovní letadla. Servo GSA 28, kompletně navržené a vyrobené společností Garmin, váží pouhých 1,4 kg, takže je o více než 40 % lehčí než většina serv autopilota používaných v experimentálních letadlech. Každé servo je ovládáno vlastním vestavěným mikroprocesorem, který poskytuje "chytrou" logiku, jež výrazně zlepšuje výkonnost snímače, odezvu a schopnosti samokontroly - a zároveň zjednodušuje celkovou konfiguraci a instalaci systému.
Vše začíná chytrým inženýrstvím

Serva GSA 28, navržená naší specializovanou inženýrskou skupinou "Team X" pro experimentální avioniku Garmin, dávají majitelům systémů G3X a G3X Touch možnost přidat schopnosti autopilota podobné těm, které poskytují naše špičkové systémy AFCS, jež se nacházejí v tisících certifikovaných letadel. Tyto schopnosti zahrnují: pokyny letového ředitele, sdružené přiblížení, automatický režim hladiny, ochranu stability, sdružený VNAV, automatický trim, udržování IAS a další. Pro dosažení požadované úrovně automatického řízení máte možnost zakoupit konfiguraci s 1, 2 nebo 3 osami (pouze servo náklonu, náklon + náklon nebo náklon + náklon + odklon). A co víc, serva Garmin poskytují vestavěné rozhraní pro pohon trimovacího serva dodaného zákazníkem bez dalších nákladů. Pro další podporu je k dispozici i pokročilý režim LVL¹ (dostupný s volitelným modulem na ovládacím panelu nebo prostřednictvím konfigurovatelného spínacího vstupu), který může autopilotovi přikázat, aby pomohl obnovit letadlo do přímého a vodorovného letu v případě dezorientace pilota.
Servo se záložním plánem

Inteligentní servo GSA 28 je vybaveno převodovkou se záběrovou spojkou a schopností zpětného pohonu bezkartáčového stejnosměrného motoru, což poskytuje několik úrovní ochrany proti překročení rychlosti nebo poruše serva - bez nutnosti použít střižný kolík k jeho vyřazení z provozu. Záběrová spojka také odděluje motor od letového řízení, což minimalizuje tření, které pilot pocítí při ručním řízení letadla s vypnutým autopilotem.
Ovládání trimu snižuje tlak

Když je autopilot vypnutý, servo GSA 28 zajišťuje plánování rychlosti pro ruční povely trimování. Stejně tak, když je autopilot zapnutý, servo seřizuje letadlo tak, aby bylo neustále trimováno. Když je potřeba vstupem serva udržet tlak na řízení v důsledku stavu mimo trim, systém nasměruje servo k řízení trimu, dokud se tlak na řízení nezmírní.
Systém ESP-X je součástí standardní výbavy

Po instalaci inteligentních serv GSA 28 poskytuje systém autopilota G3X nebo G3X Touch také schopnost elektronické stabilizace a ochrany Garmin (ESP-X), která pomáhá udržovat letadlo ve stabilním letu. Systém ESP-X monitoruje polohu a rychlost letu při ručním řízení letadla, a pokud neúmyslně překročíte uživatelem zvolená omezení úhlu náklonu a náklonu - nebo pokud se přiblížíte k limitům překročení rychlosti či pádové rychlosti - automaticky poskytne korekční pošťouchnutí řídicími prvky, aby vám pomohl udržet kontrolu nad letadlem a rychle se vrátit do přímého a vodorovného letu. Pokud budete výzvy ignorovat, korekční síla bude s rostoucím překročením narůstat. Pokud se stanete neschopnými, po 15 sekundách od zapnutí systému ESP-X² systém automaticky aktivuje autopilota v režimu Level Mode, aby letadlo uvedl zpět do vodorovného letu. Ačkoli systém ESP-X nevrátí letadlo plně do normálního stavu ve všech situacích překročení, poskytuje důležitou dodatečnou úroveň korekční ochrany pro piloty lehkých sportovních a experimentálních/amatérských letadel.
Inteligentní serva, jednoduchá instalace

Instalace inteligentních serv GSA 28 do vašeho letadla je jednoduchá a přímočará - díky standardním montážním sadám serv, které jsou k dispozici u společnosti Garmin. Kromě toho jsou nabízeny verze sad specifické pro drak letadla pro populární řadu Van's RV (včetně modelů RV-4, 6,7,8,9 a 10). Instalační sady se prodávají samostatně.

¹ESP-X nemusí plně obnovit letadlo ve všech situacích překročení.
²ESP-X Automatic Level Mode musí být v konfiguraci "On", aby se aktivoval autopilot.

Doplňkové parametry

Kategorie: Stavební materiál
Potřeby pro letadla: stavební materiál

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: