Adresa prodejny, Za poštou 10, Praha 10, telefony: +420603818814, +420605214677,+420274822917

MGL Avionics

Nejprodávanější

combo cable
MGL Avionics SP-7 to SP-6 combo cable
Na objednávku
Kód: 18331
 
360 Kč / ks
(297,50 Kč bez DPH)
images
MGL Avionics RDAC-XF engine modules
Na objednávku
Kód: 18328/RDA
 
od 8 370 Kč / ks
(od 6 917,40 Kč bez DPH)
RDACXG
MGL Avionics RDAC-XG engine module
Na objednávku
Kód: 18325
 
5 970 Kč / ks
(4 933,90 Kč bez DPH)
MGL Avionics SP-7 AHRS module
MGL Avionics SP-7 AHRS module
Na objednávku
Kód: 18322
 
14 970 Kč / ks
(12 371,90 Kč bez DPH)
MGL Avionics SP-6 magnetometer
MGL Avionics SP-6 magnetometer
Na objednávku
Kód: 18316
 
5 970 Kč / ks
(4 933,90 Kč bez DPH)
Xtremelow res
MGL Avionics XTreme mini EFIS
Na objednávku
Kód: 18313
 
28 800 Kč / ks
(23 801,70 Kč bez DPH)
6 položek celkem
combo cable
297,50 Kč bez DPH
360 Kč / ks

Kombinovaný kabel SP-6 až SP-7 pro sdílené datové a napájecí vodiče a zjednodušenou instalaci.  

Kód: 18331
RDACXG
4 933,90 Kč bez DPH
5 970 Kč / ks

Nízkonákladový 8kanálový motorový modul MGL Avionics RDAC-XG.

Kód: 18325
MGL Avionics SP-6 magnetometer
4 933,90 Kč bez DPH
5 970 Kč / ks

Elektronický polovodičový kompas SP-6 pro letadla.

Kód: 18316
images
od 6 917,40 Kč bez DPH
od 8 370 Kč / ks

MGL Avionics RDAC-XF nebo RDAC-XF MAP s portem pro tlak v sběrném potrubí.

Kód: 18328/RDA
MGL Avionics SP-7 AHRS module
12 371,90 Kč bez DPH
14 970 Kč / ks

Dálkově montovaný modul SP-7 AHRS pro zobrazení horizontu, sklonoměru a G-síly.

Kód: 18322
Xtremelow res
23 801,70 Kč bez DPH
28 800 Kč / ks

MGL XTreme mini EFIS 2. generace je komplexní letový, motorový přístroj a kompletní ovládání autopilota.

Kód: 18313

Projekt iEFIS společnosti MGL Avionics

Co je iEFIS ?
iEFIS je registrovaná ochranná známka společnosti MGL Avionics. iEFIS je nová generace systému EFIS využívající na míru vyvinutý, na tlak citlivý, na slunci čitelný dotykový displej, který lze ovládat i v rukavicích. iEFIS kombinuje nesporné výhody jednoduchého ovládání, které může nabídnout dotykový displej, s bohatými tradičními ovládacími prvky, které jsou v prostředí kokpitu stejně nepostradatelné. Tlakově citlivá dotyková obrazovka funguje podobně jako hmatové tlačítko, což zabraňuje falešné aktivaci při dotyku obrazovky v turbulentních podmínkách. Jednoduché, ale vysoce účinné řešení...