Adresa prodejny, Za poštou 10, Praha 10, telefony: +420603818814, +420605214677,+420274822917

MGL Avionics

Nejprodávanější

combo cable
MGL Avionics SP-7 to SP-6 combo cable
Na objednávku
Kód: 18331
 
360 Kč / ks
(297,50 Kč bez DPH)
images
MGL Avionics RDAC-XF engine modules
Na objednávku
Kód: 18328/RDA
 
od 8 370 Kč / ks
(od 6 917,40 Kč bez DPH)
RDACXG
MGL Avionics RDAC-XG engine module
Na objednávku
Kód: 18325
 
5 970 Kč / ks
(4 933,90 Kč bez DPH)
MGL Avionics SP-7 AHRS module
MGL Avionics SP-7 AHRS module
Na objednávku
Kód: 18322
 
14 970 Kč / ks
(12 371,90 Kč bez DPH)
MGL Avionics SP-6 magnetometer
MGL Avionics SP-6 magnetometer
Na objednávku
Kód: 18316
 
5 970 Kč / ks
(4 933,90 Kč bez DPH)
Xtremelow res
MGL Avionics XTreme mini EFIS
Na objednávku
Kód: 18313
 
28 800 Kč / ks
(23 801,70 Kč bez DPH)
6 položek celkem
combo cable
297,50 Kč bez DPH
360 Kč / ks

Kombinovaný kabel SP-6 až SP-7 pro sdílené datové a napájecí vodiče a zjednodušenou instalaci.  

Kód: 18331
RDACXG
4 933,90 Kč bez DPH
5 970 Kč / ks

Nízkonákladový 8kanálový motorový modul MGL Avionics RDAC-XG.

Kód: 18325
MGL Avionics SP-6 magnetometer
4 933,90 Kč bez DPH
5 970 Kč / ks

Elektronický polovodičový kompas SP-6 pro letadla.

Kód: 18316
images
od 6 917,40 Kč bez DPH
od 8 370 Kč / ks

MGL Avionics RDAC-XF nebo RDAC-XF MAP s portem pro tlak v sběrném potrubí.

Kód: 18328/RDA
MGL Avionics SP-7 AHRS module
12 371,90 Kč bez DPH
14 970 Kč / ks

Dálkově montovaný modul SP-7 AHRS pro zobrazení horizontu, sklonoměru a G-síly.

Kód: 18322
Xtremelow res
23 801,70 Kč bez DPH
28 800 Kč / ks

MGL XTreme mini EFIS 2. generace je komplexní letový, motorový přístroj a kompletní ovládání autopilota.

Kód: 18313

Projekt iEFIS společnosti MGL Avionics

Co je iEFIS ?
iEFIS je registrovaná ochranná známka společnosti MGL Avionics. iEFIS je nová generace systému EFIS využívající na míru vyvinutý, na tlak citlivý, na slunci čitelný dotykový displej, který lze ovládat i v rukavicích. iEFIS kombinuje nesporné výhody jednoduchého ovládání, které může nabídnout dotykový displej, s bohatými tradičními ovládacími prvky, které jsou v prostředí kokpitu stejně nepostradatelné. Tlakově citlivá dotyková obrazovka funguje podobně jako hmatové tlačítko, což zabraňuje falešné aktivaci při dotyku obrazovky v turbulentních podmínkách. Jednoduché, ale vysoce účinné řešení...

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení